-
Ми працюємо за таким графіком:
- понеділок — п'ятниця: з 9-00 до 19-00;
- субота: з 9-00 до 14-00
-
- переглядати свою історію замовлень;
- отримувати розсилку з промо-кодами, які надають значні знижки на товари;
- немає необхідності кожного разу вводити свої дані.
-
Доставка по Києву здійснюється нашою кур’єрською службою з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00. Більш точно час доставки Ви можете узгодити з Вашим менеджером.
-
По Україні товар доставляють за допомогою кур'єрських служб України. З їх списком Ви можете ознайомитися більш детально в розділі "Оплата і доставка"
-
Кур'єри при доставці передають Вам замовлення з пакетом офіційних документів, що супроводжують покупку. Відмова від частини замовлення вимагає зміни цих документів.
-
Так, Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі, якщо Ви фізична особа, яка придбала, замовила, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар справний
- товар не вживаний і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертих місць, на лічильнику телефона не більш ніж 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не змінювали тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики й заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не було порушено.
-
Наша компанія є платником ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах.
-
Для приватних осіб:
- паспорт.
Для юридичних осіб та СПД:
- довіреність, виписана на пред'явника
Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із засвідченням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.
-
Під час отримання замовлення юридичним особам у пакеті документів передається оригінал рахунку, видаткова накладна та гарантійний талон.
-
Гарантія надається на товари залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.
-
Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися в центр технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон.
-
З питань післягарантійного ремонту та обслуговування Ви можете звертатися в офіційні сервісні центри виробників, а також в наш сервіс, де висококваліфіковані фахівці завжди з радістю допоможуть у вирішенні Ваших проблем.