Питання-Вiдповiдi - Интернет магазин инструментов, бытовой и цифровой техники А-Техно
Часто задаваемые вопросы
  • ⌛️ Какой у вас график работы?

    ⏰ Мы работаем по следующему графику: - понедельник — пятница: с 9-00 до 19-00; - суббота: с 9-00 до 14-00

  • ❓ На какие товары предоставляется гарантия?

    ✅ Гарантия предоставляется на товары в зависимости от сервисной политики производителя. Срок гарантии указан в описании каждого товара на нашем сайте. Подтверждением гарантийных обязательств служит гарантийный талон производителя или гарантийный талон нашего магазина.

  • 🛠 Куда мне обращаться по вопросам послегарантийного ремонта и сервисного обслуживания?

    💡 По вопросам послегарантийного ремонта и обслуживания Вы можете обращаться в официальные сервисные центры производителей, а также в наш сервис, где высококвалифицированные специалисты всегда с радостью помогут в решении Ваших проблем.

  • 🚛 Как осуществляется доставка по Украине?

    🚚 Доставка по Украине производится с помощью курьерских служб Украины. С их списком Вы можете ознакомиться более подробно в разделе "Оплата и доставка".

Питання-Вiдповiдi

  • Який у вас графік роботи?
    Ми працюємо за таким графіком: - понеділок — п'ятниця: з 9-00 до 19-00; - субота: з 9-00 до 14-00
  • Які переваги дає реєстрація?
    - переглядати свою історію замовлень; - отримувати розсилку з промо-кодами, які надають значні знижки на товари; - немає необхідності кожного разу вводити свої дані.
  • Як доставляють товар по Києву?
    Доставка по Києву здійснюється нашою кур’єрською службою з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00. Більш точно час доставки Ви можете узгодити з Вашим менеджером.
  • Як доставляють товар по Україні?
    По Україні товар доставляють за допомогою кур'єрських служб України. З їх списком Ви можете ознайомитися більш детально в розділі "Оплата і доставка"
  • Чи можна замовити у Вас кілька позицій і вибрати з них?
    Кур'єри при доставці передають Вам замовлення з пакетом офіційних документів, що супроводжують покупку. Відмова від частини замовлення вимагає зміни цих документів.
  • Я можу обміняти або повернути товар?
    Так, Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі, якщо Ви фізична особа, яка придбала, замовила, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що: - товар справний - товар не вживаний і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертих місць, на лічильнику телефона не більш ніж 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не змінювали тощо; - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; - збережено всі ярлики й заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не було порушено.
  • Чи є ви платниками ПДВ?
    Наша компанія є платником ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах.
  • Що потрібно для отримання товару, оплаченого за безготівковим розрахунком?
    Для приватних осіб: - паспорт. Для юридичних осіб та СПД: - довіреність, виписана на пред'явника Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із засвідченням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.
  • Які док-ти ви надаєте у разі оплати товару за б/г розрахунком?
    Під час отримання замовлення юридичним особам у пакеті документів передається оригінал рахунку, видаткова накладна та гарантійний талон.
  • На які товари надається гарантія?
    Гарантія надається на товари залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.
  • Куди мені звертатися для проведення гарантійного обслуговування?
    Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися в центр технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон.
  • Куди мені звертатися з питань післягарантійного ремонту та сервісного обслуговування?
    З питань післягарантійного ремонту та обслуговування Ви можете звертатися в офіційні сервісні центри виробників, а також в наш сервіс, де висококваліфіковані фахівці завжди з радістю допоможуть у вирішенні Ваших проблем.
Задайте питання

Лист буде відправлено в службу підтримки. Ми докладемо всіх зусиль для того, щоб відповісти Вам максимально швидко.

Ваше ім'я*
Ваша електронна пошта*
Повідомлення*