Часто задаваемые вопросы
  • 🛠 Куда мне обращаться по вопросам послегарантийного ремонта и сервисного обслуживания?

    💡 По вопросам послегарантийного ремонта и обслуживания Вы можете обращаться в официальные сервисные центры производителей, а также в наш сервис, где высококвалифицированные специалисты всегда с радостью помогут в решении Ваших проблем.

  • ⌛️ Какой у вас график работы?

    ⏰ Мы работаем по следующему графику: - понедельник — пятница: с 9-00 до 19-00; - суббота: с 9-00 до 14-00

  • ❓ На какие товары предоставляется гарантия?

    ✅ Гарантия предоставляется на товары в зависимости от сервисной политики производителя. Срок гарантии указан в описании каждого товара на нашем сайте. Подтверждением гарантийных обязательств служит гарантийный талон производителя или гарантийный талон нашего магазина.

  • 🚛 Как осуществляется доставка по Украине?

    🚚 Доставка по Украине производится с помощью курьерских служб Украины. С их списком Вы можете ознакомиться более подробно в разделе "Оплата и доставка".

Повернення і обмін товарів

  1. Повернення і обмін товарів проводиться в суворій відповідності з Законом України "Про захист прав споживачів".
  2. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.22 Статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач, на якого поширюється дія Закону це - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
  3. Повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, можливо протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
  4. Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживачів", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не перебував в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію; програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням

  1. Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування до спеціалізованого сервісного центру.
  2. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари в неоригінальній упаковці заміні на новий не підлягають).
  3. Товар, що не має повної комплектації (кабелів, драйверів, перехідників, оригінальної упаковки), не підлягає заміні на новий або інший з подібними параметрами (можливий лише гарантійний ремонт).
  4. До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням того коли і за яких обставин дані дефекти проявилися.
  5. Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого компанією "А-Техно", і серійний номер якого не знайдений в базі даних, в гарантійний ремонт не приймається.
  6. Сервісний центр має право вимагати від клієнта документи, що підтверджують факт купівлі товару в компанії "А-Техно".
  7. Клієнт доставляє товар на обстеження в сервісний центр за свій рахунок. При необхідності можливий платний виїзд фахівця на місце виникнення передбачуваної гарантійної ситуації для діагностики.
  8. Якщо в результаті діагностики товару факт наявності гарантійної ситуації не підтверджується, сервісний центр виставляє клієнтові рахунок за діагностику.

Про гарантію

На всі товари, придбані в компанії "А-Техно" надається гарантія. Виняток становлять деякі групи недорогих товарів (мишки, клавіатури NoName і т.п.), а також картриджі, витратні матеріали, кабелі, перехідники та інші товари, на які відсутня гарантія виробника.
Компанія "А-Техно" намагається надати максимально можливу гарантію, передбачену виробником, проте, деякі представники виробника і дистриб'ютори деяких товарів на Україні самостійно обмежують для нас і наших клієнтів термін гарантії.
Термін гарантії вказується в усіх прайс-листах, каталогах і на інтернет-сторінці. Він визначається в місяцях і обчислюється з моменту продажу.

 

Умови гарантійного обслуговування

  1. Компанія "А-Техно" надає гарантію на термін, зазначений у гарантійному талоні.
  2. Товар приймається в гарантійний ремонт тільки після обстеження в сервісному центрі (до 7 робочих днів). Дефекти, що виникли з вини виробника усуваються протягом 14 робочих днів, однак, термін гарантійного ремонту може бути збільшений до 60 робочих днів, у разі якщо несправність вимагає заміни комплектуючих, складного ремонту або відправки товару в спеціалізований сервісний центр виробника.
  3. Товар, придбаний в компанії "А-Техно", підлягає поверненню протягом 14 днів тільки в тому випадку, якщо:
    а) товар знаходиться в повністю справному стані;
    б) повністю збережений товарний вигляд, тара, упаковка, наклейки, ярлики;
    в) товар не використовувався.
  4. Товар з ознаками дефектів, що виникли з вини виробника самостійно доставляється клієнтом в сервісний центр фірми-виробника (при наявності відповідного гарантійного талона) або в сервісний центр компанії "А-Техно". Час і порядок виконання гарантійного ремонту сервісного центру фірми-виробника встановлюється сервісним центром фірми-виробника.
  5. Товар, який здається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).
  6. Гарантія на товар анулюється в наступних випадках:
    а) пошкоджена гарантійна пломба;
    б) товар використовувався не правильно або не за призначенням (в т.ч. неправильна інсталяція і обслуговування, видимі механічні пошкодження);
    в) товар був пошкоджений під час транспортування через використання неоригінальної або пошкодженої упаковки.
  7. Компанія "А-Техно" не надає гарантію на роботу програмного забезпечення, самостійно встановленого покупцем на придбаному товарі. Оцінка ступеня справності товару проводиться в оптимальному програмному оточенні.
  8. Після діагностики в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія може бути анульована.
  9. Підставою для гарантії є гарантійний талон, завірений підписом менеджера і фірмовою печаткою, який видається при купівлі товару. Факт покупки товару означає згоду клієнта з умовами гарантійного обслуговування, прийнятими в компанії "А-Техно".
  10. Компанія "А-Техно» не бере на себе зобов'язання по заміні гарантійного товару на аналогічний на час проведення діагностики та гарантійного ремонту.
  11. Право на гарантію має безпосередній покупець товару. Подальший перепродаж не означає перенесення прав на гарантійне обслуговування на наступного покупця.
  12. Більш детальна інформація про гарантійне обслуговування кожного конкретного товару вказується в гарантійному талоні, що видається під час продажу.

Адреси та контакти Офіційних сервіс центрів

 D-Link

 вул. Межигірська, 87Б, оф. 18 тел. 545-64-40

 LG, Samsung, Sony, Whirpool, Hansol, Sharp, Canon, ZyXel, Epson, Lexmark, APC, Panasonic, ViewSonic

 вул. Героїв Дніпра, 2А. Тел 412-4219

 Acer, APC, Brother, Canon, Epson, Hewlett-Packard, LG, Panasonic, Richo, Xerox

 вул. Гайдара, 22. тел. 230-3484

 Philips

 вул. Маршала Тимошенко, 9. тел. 464-84-27

 Samsung (монітори)

 вул. Вікентія Хвойки, 21. тел. 331-6955

 Asus, Fujitsu, MSI, TOSHIBA, Genius, Logitech, Mustek

 Пр-т Повітрофлотський, 51. тел. 490-9274

 Canon, Nikon, Samsung, Kodak, Casio, UFO, ERGO

 вул. Сім'ї Хохлових, 8. тел. 247-6734

 Canon, Nikon, Fujifilm, Olympus

 вул. Щусєва, 10. тел. 251-2971

 Dell

 вул. Дмитрівська, 2. тел. 594-9798

 Ardo

 тел. 233-2437

 Ariston, braun, delonghi, kenwood, remington, rowenta, moulinex, tefal

 вул. Глибочицька, 53, тел. 428-6506

 Assistant

 вул. Маршала Тимошенко, 9 тел. 501-9133

 atlant

 вул. Будівельників, 30 503-6474

 aurora, scarlett

 вул. Мельчакова 8, тел. 501-1961

 beurer

 вул. Ярославів Вал, 28, 278-3676

 brother, sony

 вул. Марко Вовчка, 18а, тел.230-3484

 bosch, candy, daewoo, electrolux, hyundai

 вул. Марини Раскової, 19, тел. 451-7086

 karcher

 пр-т. Московський, 21, тел. 464-6393

 LG

 вул. Щусева, 10, тел. 440-7036

 Panasonic

 вул. Мельникова, 53а, тел. 489-38-88

 medisana

 вул. Прорізна, 11а, офис 10, тел. 587-5111

 samsung, sharp

 б-р. І.Лепсе, 9, тел. 458-3870

 Hotter

 у нас на офісі


Не вимагають офіційний гарантійний талон від виробника:

Acer, APC, Hewlett-Packard, Dell, D-link